8 نکته ای که باید قبل از ساختن مراقبت از پوست در خانه بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 142
نویسنده : alirezajk

از دیرباز سنت ایجاد مراقبت از پوست خانگی بخشی از فرهنگ های مختلف در سراسر جهان بوده است ، که دستورالعمل هایی که اغلب به نسل ها ارائه می شده است. در سالهای اخیر ، مراقبت از پوست خانگی در راستای رشد جنبش زیبایی سبز احیا شده است. اکنون این یک روند پررونق است و شما می توانید محصولات مراقبت از پوست خانگی را که مشتاقانه دستور العمل ها و نتایج خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند پیدا کنید.

اگر از ساختن لوازم آرایشی خانگی لذت می برید ، این پست از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا ما مهمترین مراحل و مواردی را که باید هنگام تهیه لوازم آرایشی خود در خانه در نظر بگیریم شرح می دهیم. ما می خواهیم شما از مواد آرایشی طبیعی خود بهترین بهره را ببرید ، نه تنها از هدر رفتن آنها جلوگیری کنید بلکه مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که لوازم آرایشی ایمنی ایجاد می کنید.

1. فرم صحیح مراقبت از پوست خانگی را انتخاب کنید
اولین قدم برای تولید یک محصول خانگی برای مراقبت از پوست یافتن فرمول مناسب است - فرمول نه تنها پوست را تغذیه می کند بلکه در حین استفاده از آن ایمن و پایدار می ماند. هنگام انتخاب فرمول ، انتخاب شما باید نه تنها مواد تشکیل دهنده ، بلکه نحوه تعامل آنها با یکدیگر را نیز در نظر بگیرد.

مانترا ما در فرمول بوتانیکا "مواد تشکیل دهنده فرمول" است. هنگام تهیه مراقبت از پوست خود ، مطمئناً می خواهید بهترین و فوق العاده ترین مواد گیاهی را انتخاب کنید.

اکثر فرمول های مراقبت از پوست ارگانیک در هنگام شرکت در دوره های آنلاین برنده جوایز ، از مواد عالی و نفیسی که با آنها کار می کنید بسیار هیجان زده می شوند - روغنهای گیاهی فشرده سرد ، کره های عجیب و غریب خامه ای ، روغنهای اساسی معطر ، آب گلهای آرامش بخش و زیبا رسهای غنی از مواد معدنی ، مواد کیهانی با عملکرد بالا ، عصاره های گیاهی ضد پیری.

پس از دانستن اینکه می خواهید با کدام ترکیبات کار کنید ، باید یک فرمولاسیون حرفه ای پیدا کنید. یافتن دستور العمل های معتبر برای مراقبت از پوست خانگی آسان نیست ، زیرا وبلاگ های زیادی حاوی دستور العمل های خطرناک هستند. ما توصیه می کنیم برخی از فرمول های قبلی خود را از وبلاگ ما بررسی کنید:

نحوه تهیه امولسیون روغن در آب
طرز تهیه اسکراب کره
چگونه می توان بدن را ذوب کرد
نحوه ساخت ژل آبی با استفاده از یک ماده حل کننده طبیعی
طرز تهیه کره بدن
طرز تهیه ژله دوش طبیعی
طرز تهیه اسکراب ژل طبیعی
چگونه یک روغن صورت شبانه برای پوست بالغ درست کنیم
طرز تهیه مرهم لب آمازون
نحوه تهیه روغن بدن پس از آفتاب
چگونه یک مومیایی پاک کننده طبیعی درست کنیم
نحوه تهیه ماسک طبیعی پا
به عنوان نکته آخر در مورد انتخاب فرمول ، توجه داشته باشید که همه فرمولها را نمی توان در خانه انجام داد. کرم های ضد آفتاب نمونه ای از فرمولاسیون است که برای تهیه ایمن و مطابق با مقررات و دستورالعمل های مختلف از جمله مقررات مندرج در اتحادیه اروپا و FDA نیاز به تخصص فنی و همچنین قابل توجه علوم آرایشی دارد.

2. یک سیستم نگهدارنده طبیعی اضافه کنید
مواد نگهدارنده موادی هستند که برای جلوگیری از رشد میکروبی و طولانی شدن ماندگاری محصول به فرمولاسیون اضافه می شوند. #CosmeticScience #NaturalSkincareCLICK TO TWEET
در بیشتر محصولات آرایشی مواد نگهدارنده به آن ها اضافه می شود. اکثر محصولات حاوی آب و حتی برخی از محصولات بی آب (فرمولاسیون هایی که حاوی آب یا مواد آب دوست (آب دوست) نیستند) ، باید از یک سیستم نگهدارنده برای جلوگیری از آلودگی مخمر ، کپک و باکتری استفاده کنند. وقتی فرمول شما حاوی آب باشد ، شرایط ایده آل برای رشد باکتری و قارچ را فراهم می کند.

آیا در فرمولاسیون شما آب وجود دارد؟ آیا به احتمال زیاد در طول استفاده از آن ، آب به محصول مراقبت از پوست خانگی شما وارد شود؟ سپس یک سیستم نگهدارنده اضافه کنید!

یک سیستم نگهدارنده باید طیف گسترده ای داشته باشد ، به این معنی که باید فرمول شما را از رشد میکروبی باکتری های گرم منفی و گرم مثبت ، مخمر و کپک محافظت کند. یافتن مواد نگهدارنده طبیعی آسان است و ما به شما توصیه می کنیم که همیشه دستورالعمل های تولیدکنندگان و تامین کنندگان را دنبال کنید تا مطمئن شوید که ماده نگهدارنده شما فعال است و مطابق انتظار در محصول شما کار می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد حفظ طبیعی ، به پست وبلاگ ما در مورد همه چیزهایی که می خواهید در مورد مواد نگهدارنده طبیعی بدانید مراجعه کنید.

برای تعیین تاریخ انقضا محصول مراقبت از پوست و اینکه سیستم نگهدارنده آن همانطور که باید کار می کند ، به آزمایشات پایداری و میکروبیولوژیکی نیاز دارید. اگرچه آزمایش ایجاد یک مرحله بزرگ و دلهره آور هنگام ایجاد محصولاتی در خانه برای استفاده شخصی شما به نظر می رسد ، اما به راحتی می توان برخی آزمایشات را انجام داد تا مطمئن شوید که فرمولاسیون شما برای استفاده ایمن نیست. اگر می خواهید مهارت های تست خود را یک قدم جلو ببرید ، گواهینامه ما را در آزمایش پایداری آرایشی بررسی کنید.

مراقب فرمولاسیون های حاوی آب ، خاک رس ، عسل و میوه ها باشید ، زیرا این مواد به سرعت خراب می شوند و برای اطمینان از ثبات و ایمنی آنها در طول ماندگاری مورد نظر ، به یک سیستم نگهدارنده طبیعی مناسب و اغلب قوی نیاز دارند.

محصولات بی آب در معرض خطر کمتری برای رشد میکروبی هستند ، به همین دلیل بسیاری از مواد سازنده پوست آلی تصمیم می گیرند فرمولاسیون های بدون آب برای مراقبت از پوست خانگی خود ایجاد کنند. فقط توجه داشته باشید که فرمولاسیون های بی آب 

مستعد اکسیداسیون و خشکی هستند. برای کاهش سرعت روند تخریب ، توصیه می شود یک آنتی اکسیدان مانند ویتامین E به فرمول خود اضافه کنید.

فراموش نکنید که قبل از دیدن علائم قابل مشاهده رشد میکروبی در محصول مراقبت از پوست خانگی ، آلودگی می تواند به خوبی اتفاق بیفتد. اگر نمی خواهید یک ماده نگهدارنده به فرمولاسیون خود اضافه کنید ، باید فقط محصولات بی آب ایجاد کنید.

به طور خلاصه:
1. محصولات حاوی آب مستعد آلودگی هستند و معمولاً به سیستم نگهدارنده نیاز دارند.
2. محصولات بی آب مستعد اکسیداسیون هستند و معمولاً به آنتی اکسیدان نیاز دارند.

3. ظرف صحیح را انتخاب کنید
انتخاب بسته بندی های زیبا برای مراقبت از پوست خانگی نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه ظرف مناسب همچنین می تواند فرمول شما را برای مدت طولانی ایمن و پایدار نگه دارد. در واقع ، مهم است که محصولات مراقبت از پوست خانگی خود را در ظروف بهداشتی و مناسب نگهداری کنید. خوشبختانه بسیاری از تأمین کنندگان بسته بندی آنلاین بصورت آنلاین وجود دارند که ظروفی را برای شما ارسال می کنند که برای فرمولاسیون های زیبای گیاهان آماده استفاده است.

آلودگی محصولی که در شیشه باز است ، آسانتر از محصولی است که از یک ظرف محکم هوا تهویه می شود. در صورت امکان دریچه های پمپ یا اسپری را انتخاب کنید که فرمول شما را بدون نیاز به باز کردن ظرف محصول توزیع کنند. اگر استفاده از پمپ یا اسپری عملی نیست ، شاید به دلیل ویسکوزیته محصول ، ممکن است به شما کمک کند یک قطره چکان یا کفگیر اضافه کنید تا محصول از بسته بندی خارج شود - و به کاهش احتمال معرفی کمک می کند آلودگی.

4. مبلغ درست را تولید کنید
از آنجا که دانستن تاریخ انقضا احتمالی محصولات مراقبت از پوست خانگی تقریباً غیرممکن است ، یکی از بهترین نکاتی که می توانیم به شما بدهیم تولید مقادیر کم است. این نه تنها به این معنی است که کرم ، مومیایی کردن یا کره شما تازه ترین حالت ممکن است ، بلکه شما باید به طور مرتب با مواد مختلف بازی کنید تا یک دسته تازه را بزنید (و همانطور که می دانیم فرمول افزودنی است!) .

هنگامی که محصولات کم آب را برای بسته بندی مناسب برای به حداقل رساندن آلودگی تهیه می کنید ، می توانید حجم بیشتری داشته باشید ، اما همیشه به یاد داشته باشید که یک آنتی اکسیدان مانند ویتامین E یا عصاره CO2 رزماری را برای کاهش سرعت تخریب محصول اضافه کنید.

با محصولات غیر ذخیره شده و پایه آب ، ما به شما توصیه می کنیم دوزهای یکبار مصرف را فقط درصورت نیاز به آنها تهیه کنید. رشد میکروبی سریع اتفاق می افتد ، به خصوص با توجه به شرایط عالی رشد در دمای اتاق.

5- مواد تشکیل دهنده خود را به طور صحیح اندازه گیری کنید
شما باید مواد خود را ، هم مایعات و هم جامدات ، با استفاده از ترازوی دیجیتال اندازه گیری کنید. اندازه گیری وزن دقیق ترین روش است و به شما امکان می دهد تعادل مناسبی از ترکیبات در فرمولاسیون داشته باشید. یافتن مقیاس خوب هنگامی که شروع به ساخت لوازم خانگی پوست می کنید بسیار مهم است.

حجم مواد مایع با توجه به چگالی و درجه حرارت آنها متفاوت است و در هنگام اندازه گیری قطره ای ، به ویژه هنگام افزودن موادی مانند روغنهای اساسی با غلظت بسیار کم ، بیش از حد توصیه شده آسان است. علاوه بر این ، شما همیشه باید فرمول خود را یادداشت کنید و با درصد کار کنید تا بتوانید دسته خود را تولید کنید یا در مقادیر بیشتری مقیاس بندی کنید. ما به شما توصیه می کنیم نگاهی به مقاله ما در مورد چرا هرگز نباید روغنهای ضروری را در قطره اندازه گیری کنید.

6. توصیه های استفاده را دنبال کنید
یکی از دلایل اصلی اینکه مردم محصولات آرایشی خانگی ایجاد می کنند این است که می خواهند بدانند داخل محصولات زیبایی آنها چه چیزی وجود دارد ، همانطور که نتایج بررسی ما در مورد درک انگیزه زیبایی سبز نشان می دهد. ما باید اشاره کنیم که نه تنها مواد تشکیل دهنده خود مهم هستند ، بلکه همچنین نحوه استفاده از آنها در فرمولاسیون مهم هستند. همانطور که در بالا ذکر شد ، پیروی از توصیه های استفاده برای بسیاری از مواد آرایشی ضروری است ، و برخی از آنها ، اگر به مقدار اشتباه استفاده شوند ، ممکن است باعث حساسیت پوستی شوند.

هنگام تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی خود ، برخی از مواد مانند روغن های حامل خاص را می توان با غلظت 100 درصد استفاده کرد. با این حال ، بسیاری از مواد تشکیل دهنده دیگر توصیه های دقیق مصرف دوز دارند. به عنوان مثال ، هنگامی که با روغنهای اساسی کار می کنید باید به محدودیت های پوستی احترام بگذارید. در مورد مواد نگهدارنده نیز همین امر وجود دارد - برای ایمن و موثر بودن باید سطح مصرف توصیه شده آنها را دنبال کنید.

روغنهای ضروری و مواد نگهدارنده طبیعی از جمله موادی هستند که ممکن است در برخی افراد باعث حساسیت شوند و بنابراین ضروری است که برای تهیه محصولات آرایشی بی خطر از محدودیت های مصرفی تهیه کننده یا سازنده پیروی کنید.

7. اندازه گیری و تطبیق PH
اندازه گیری pH محصول یک مرحله ساده است که نباید هنگام تهیه فرم مراقبت از پوست خانگی خود را فراموش کنید زیرا این امر برای ایمنی یک محصول بسیار مهم است.

PH یک محصول بر بسیاری از خصوصیات مهم فرمولاسیون شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال می توانید با PH محصول تشخیص دهید که آیا ماده نگهدارنده انتخابی شما به طور موثر و ایمن کار می کند یا خیر. pH همچنین از جمله جنبه های دیگر بر روی ظاهر و احساس ، رنگ و رایحه محصول تأثیر می گذارد. ما یک پست داریم که جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه چیزی ممکن است اشتباه شود اگر شما فرمول خود را کنترل نکنید ، داریم 

ation’s pH

برای اندازه گیری PH محصولات خود به PH متر پیشرفته نیاز ندارید. همانطور که فرمول های مراقبت از پوست خانگی را برای استفاده شخصی شروع می کنید ، می توانید از نوارهای pH استفاده کنید که به راحتی در دسترس و مقرون به صرفه هستند.

8. عملکرد خوب تولید (GMP)
همانطور که دیدیم ، مسئله اصلی در ساخت محصولات مراقبت از پوست خانگی شما جلوگیری از آلودگی در هر مرحله از فرمولاسیون و همچنین هنگام استفاده از محصول است. انتخاب سیستم نگهدارنده مناسب گام بسیار مهمی برای موفقیت محصولات خانگی شماست. با این حال ، شما باید به این نکته نیز فکر کنید که چگونه می توانید در هنگام تولید محصولات مراقبت از پوست خود از آلودگی جلوگیری کنید.

روش ساخت خوب که به آن GMP گفته می شود ، عقل سلیم اساسی است و شامل یک کار تمیز کردن و ضد عفونی کردن تجهیزات ، فضای کار و ظروف ، شستن دست ها و استفاده از دستکش های آزمایشگاهی است. اینها تنها برخی از دستورالعملهای ساده است که به فرمولاسیون محصول شما ایمنی و اثربخشی می بخشد و در نهایت به اطمینان از ثبات و ایمنی محصول نهایی مراقبت از پوست شما کمک می کند. پست ما را در مورد چگونگی راه اندازی آزمایشگاه صنعتگر مراقبت از پوست خود بخوانید.

این پست نگاهی اجمالی به روش ها ، روش ها ، مواد تشکیل دهنده و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت لوازم آرایشی DIY به روشی تمیز ، ایمن و از نظر فنی سالم دارد. با این مراحل ساده ، امیدواریم که شما را در خلق محصولات آرایشی طبیعی DIY زیبا ، ایمن و موثر الهام بخشیده باشیم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com